Jag är bara mänsklig

Tjaba!

Nu är det fredag igen och dax för spinning. Det var länge sedan som jag hade fredagsspinning och ledig helg.

I dag började jag att jobba 06.00 och slutade 15.00 så det var lagom att åka hem för att sova lite innan passet skulle börja. Hade svårt att koppla av men när jag väl somnade sov jag några minuter för länge så jag kände mig lite stressad. Som tur var hade jag kolla cykeln innan så att däcken var pumpade och att den stod på utsidan av förrådet. Snabbt iväg vad det som gällde men jag var i god tid till passet ändå.

På plats i träningslokalen så var det en ny instruktör som jag aldrig sett eller kör för innan. Nytt för denna höst på Nordic Wellness i Kungsbacka är att antalet klasser som är instruktörsledda är fler än på länge. De har hittat flera som är villiga att ha egna klasser vilket gör att jag har fått mer att välja på. Kan vara bra på ett sätt men just nu kör jag mer träning under eget ansvar än för en instruktör. Allt är bara men på olika vis. Jag gillar att någon säger åt mig vad jag skall göra och när. Självdisciplin är inte alltid min starkaste sida men jag är bara mänsklig.

Trevlig helg

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd