Cykelturen

Tjaba!

På självaste midsommardagen tog jag och min pojkvän en lite längre cykeltur för att se lite döda träd som låg i två stora högar. Tråkigt för mig men intressant för min pojkvän då han jobbar med att fälla träd. Han är intresserad av vad konkurrenterna gör men jag var inte road av att göra denna långa cykeltur. Som tur var så i slutet av den milslånga turen ligger ett glasscafé men ett stort buffébord av strössel och andra goa grejor att ha på mjukglassen.

Sedan var det bara att cykla tillbaka hela den långa vägen hem till sommarstugan igen. Det possessiva i kråksången var att det var soligt men blåsigt så lite extra motvind gjorde inte mitt humör bättre men glassen var ju go i alla fall.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd