Gruppträning igen

Tjaba!

Idag har jag haft ett möte med han som skall bli min nya PT tränare. Första träningstillfället kommer redan att bli nu på tisdag. Det är då vi skall gå igenom hur mycket kraft jag har kvar i min lilla mage efter operationen.

Efter detta fick jag vänta en timme på att min indoor walking pass skulle börja. Hade inget pulsband men det känns att jag har träna så här efteråt. Träningsvärk eller molande värk i övre delen av ryggen och allmänt seg i benen är jag men det är nog så här som det skall vara efter att man har varit borta från den här typen av gruppträning i nästan sex månader. Allt för att magen skall läka ihop ordentligt men också för att det har varit så mycket på jobbet att jag inte har orkat gå i väg. Utan jag tyckte att det som jag har gjort på jobbet fick räcka för den här dagen. Att ha ett fysiskt tungt arbete har sina fördelar men också sina nackdelar.

Det sägs att det är bara att ta nya tag så det är väl det som jag har gjort nu idag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd