Träning igen efter jul

Tjaba!

Då var det dax för att träna igen efter alla julledigheter osv. Lyckas till sist få tag i min PT då våra mejl inte ha gått fram till varandra. Det jag får reda på då är att hon skall sluta så nu skall jag leta upp en ny PT igen. Jag som just hade fått ett bra förtroende för henne igen eftersom hon hade slarvar bort min bokning samt dubbelbokat eller inte fått mitt mejl. Så det är kanske bra att låta någon annan få chansen istället. Så nu är det bara att hoppas på att det går bättre denna gången.

Då träningen med PT verkar vara besvärligt så går det bättre med att boka klassen om man är ute i minst en vecka i förväg. Det är nu alla träningskort skall börja användas som de fick i julas samt att nyårslöften skall infrias. Kvar i mars är vi trogna satar och borta är de andra nybörjarna med påföljd att det finns lediga platser på passen igen. Hurra


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd