Problemet men vattenflaskan

Tjaba!

Man skall tydligen vara ute i god tid om man skall ha något bra på Indoor Walking passet. Förra gången var det så att jag var ute i sista minuten och hittade ingen resårband som passade min kropp då det antingen var för litet eller för stort. Idag var problemet själva walkern. Problemet yttrade sig i att när jag skulle sätta i min vattenflaska så fanns det ingen botten i flaskhållaren på walkern utan flaskan åkte raka vägen ner på golvet.

Konsekvensen blev att när jag under passets gång skulle till och dricka fick jag stanna och böja mig ner till golvet för att sedan starta upp igen.

Träningen i sig var okej men då det var jobbet att stanna för att dricka blev hela detta till ett irritationsmoment som jag inte tyckte om. Min förhoppning är att jag nästa pass får allt att fungera som jag vill ha det,

Nu är jag hemma igen och det tycker jag är skönt. 😃

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd