En försvunnen socka

Tjaba!

Idag hade jag trötta och orkeslösa ben då jag tränade. Jag vet inte om det var bananen som jag åt en timme innan som ställde till det men lätt var det inte och det gick så där. Jag hade bestämt på förhand att efter träningen vara över skulle jag ta en kortare promenad för att få andas lite frisk luft då jag ansåg mig behöva en extra dos av detta idag. 

När jag sedan var hemma igen och efter att jag hade duschat gjorde jag några smidighetsövningar med min trästav då jag plötsligt fick syn på min socka som har varit försvunnen ett tag. 



Min socka försvann när jag tvättade en gång men jag var helt säker på att jag inte hade tappa bort den utan att den skulle dyka upp igen. Kanske med nästa omgång tvätt som jag skall tvätta men när den inte gjorde detta så började jag tänka på att kasta bort min omaka socka. 

Så här stod jag nu och gjorde mina rörlighetsövningar när sockan plötsligt kom singlande ner och lade sig på golvet. Jag tror att sockan kan ha fastnat på tröjan som jag har på mig men det är lite lustigt hur saker och ting kan dyka upp när det passar. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd