Nya Borgås Nordic Wellness

Tjaba!

Nu har jag tränat igen efter att ha haft semester i från träningen. Passet gick bra men jag skulle ha tagit i mera. Felet var att jag var lite feg eftersom jag har ont i min handled och vågade därför inte ta i så mycket när jag skulle hjälpa till med stavarna. Trots detta blev jag svettig och låg nästa bra i puls hela tiden om man jämför med vad instruktören ville ha en.
En annan sak som var nytt så här efter semestern var att träningsstället hade flyttat till nya och större lokaler. Jag lossades som om jag hade varit där förut men jag blev ändå förvirrad när en dörr med lås inte var en toalett som jag trodde att det var. Det visades sig vara ett vanlig men tomt kontor eller vad det nu skulle bli. Alla kablar var inte uppsatta ordentligt utan lite på trekvarten. Ventilationen inne i Indoor Walking salen funderade inte även om det var högre i taket och fler Walker än i den gamla salen på det gamla stället. En sak var däremot bra nämligen att man kunde gå runt alla maskiner utan att behöva sicksacka sig emellan alla maskiner för att komma till andra sidan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd