Semestertider och träning

Tjaba!

Idag har jag tränat lite spinning trots att jag har semester. De flesta andra dagarna har jag målat lite på min pojkväns lilla hus eller påtat i trädgården hemma hos honom. Så därför har jag inte tränat lika mycket som jag hade tänkt från början men jag skyller på att jag har semester får både jobbet och träningen.

Dagens pass bestod av två rejäla uppförsbackar. Jag trodde att jag skulle vara tröttare när passet var slut men eftersom jag valde att inte köra med pulsband idag så det var nog därför som jag kände att det blev en behagligare resa. Trots detta tycker jag själv att jag är nöjd med vad jag har presterat då pulsbandet kan ibland få mig att känna mig stressad då jag inte kommer upp i de pulsnivåer som min instruktör vill att man skall vara i. Men som sagt idag så valde jag att avstå från att ha ett pulsband på mig.

Vädret spelar roll för hur många som kommer på ett pass mitt under sommaren men då dagens väder i Kungsbacka inte inbjuder till att ligga på stranden för att sola och bada valde då en hel del att träna i stället inklusive jag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd