Pulsdippar

Tjaba!

I bland är det bra när det kommer nya instruktörer eller i alla fall vikarier. I dag var det en sådan dag. Där jag blev påmind om hur jag skulle göra för att inte tappa så mycket i puls när det var lite lättare belastning när man tränade. Likväl som att skrika sig blå om hur man skall göra, i alla fall till sig själv,
så blev det lättare när någon annan gjorde det åt än.

Passet bestod av två trappor där toppen av trappan bestod av två spurter för att därefter få en liten nedtrappning innan nästa trappa började med nya steg att ta sig uppför. Varje steg var en ny backe med allt det som innebär. Till sist var fyrtiofemminuters passet färdig och jag kunde få gå hem.

Bild på en del av Ätran.
I vanliga fall så cyklar jag men eftersom jag har punka på cykel så får jag gå. På vägen hem kände jag små vattendroppar på min kropp så det var bara en fråga om att hinna hem i tid eller bli dyngsur av et skyfall. Jag hann hem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd