Bodypump 88 - Axlar

Tjaba!

Då har jag kör det nya Bodypump passet som är nummer 88 i ordningen. Jag vet inte om det var tomtegröten som jag åt i morse eller bara det var kul att få köra passet som gjorde att allt kändes lätt. Ja nästan allt! Det som var tungt var axellåten och den tog aldrig slut heller, för just som jag trodde att nu är det klart så var det bara till att bita ihop och köra ett varv till med lika dana repetitioner igen. Det känns att axlarna har fått sig en rejäl genomkörare i dag.

När jag skriver detta har jag nästan plockat ner allt julpynt också så snart kan våren komma eftersom det inte verkar till att bli någon vinter i år. Jag kan ha fel också men det återstår att se.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd