Höja min puls eller inte

Tjaba!

I dag har jag tränat activiospinning igen. Jag har ju sänkt min maxpuls som jag har till 184 men jag skall nog höja den ett snäpp för jag tycker att jag ligger för lågt eller så är jag bara så bra just nu att det är lätt för mig att komma upp i puls. 

Det kan också vara att jag hade en bra dagsform just idag eftersom jag har suttit i Teams möte i två dagar och så speciellt utmattad fysiskt blir man inte av att sitta i soffan hela tiden. Då är det värre med mitt huvud. Speciellt när mötet handlade om försäkringar som man har via kollektivavtalet. 

Hur som helst är jag nöjd med min insats på träningen i dag och jag hoppas på en lika bra gång när jag skall träna nästa gång som inte blir nästa torsdag eftersom jag då får massage. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd