Skallanäslabyrinten


Tjaba!

I söndags tog jag en promenad på en halvö som heter Skallanäs som jag inte har besökt innan. När vi gick på vägen ut mot udden såg vi en ek med väldigt många grenar som växte lite hejvilt. Läs mer: Vandingstips i Onsala




En ensam stol stod längs med våran väg om vi hade behövt en plats för att sitta ner och vila benen till exempel men jag och min pojkvän fortsatte att gå till nästa stora grej som var en stenlabyrint. Här stod vi en stund och funderade på vilket syfte man hade valt att anlägga den just här. Vi kom inte på något bra svar om någon hade frågat oss.

När jag kommer hit nästa gång skall jag ha med mig min systemkamera och lite bättre väder så att jag kan ta bättre bilder om man skall vara lite självkritisk.

 Framme...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd