Gymmaskiner och olika val

Tjaba!

Två gånger denna veckan har jag tränat efter mitt program. Hurra för mig själv som har varit så duktig. Idag provade jag att köra mitt egna gymprogram på Södercity för att se om det var lugnare där än i Borgås. Det var stor skillnad på antal personer som var där samt ljudnivån så jag kommer att fortsätta att vara där oftare.

En sak som var lite konstig men det är egentligen inget problem utan mera ett konstaterande. Är att det är inte exakt samma maskiner där som på Borgås så det blev lite svårare att veta vilken maskin jag skulle använda. Jag får helt enkelt boka en tid med PT på Södercity så att jag har koll på maskinerna där borta.

Jag är helt enkelt ovan vid alla olika gymmaskiner som finns på ett gym. Det är lättare med gruppträning för då har man inte så många val.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd