Att träna efter att jag har varit förkyld.

Tjaba!

Idag blev det inte som jag hade tänkt mig med träningen. Detta pga att jag tränade vid 16.00 tiden var det mer folk än vanligt. Eller rättare sagt när jag tränar är ingen där. Jag är där när de flesta går i skolan eller är på jobbet så jag fick improviserar lite.


Först så körde jag 10 minuters uppvärmning på walkingmaskinen för att där efter växelköra mellan roddmaskinen och trappmaskinen.

Det blev ca 500 meter i roddmaskinen följt av 200 steg i trappmaskinen. Detta gjorde jag tre gången på varje ställe. Eftersom jag har varit förkyld så det var nog bra att jag försökte att jobba upp min kondition igen. På torsdag skall jag träna med min personlig tränare igen. Förövrigt är jag frisk från min förkylning om det var någon som undrade.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd