Bodypump vad skoj!

Tjaba!

Nu har jag tränat Bodypump igen och det var ett tag sedan jag gjorde detta. Eftersom jag inte har tränat detta på ett tag så vet jag inte numret på den releasen som vi kör just nu men jag skulle nog ha frågat i alla fall. Jag hade inte lika tunga vikter som jag brukade ha när det begav sig senast och jag var inne i en bra rutin utan idag försökte jag bara klara utav övningarna på ett så bra sätt som möjligt. Det var lite tungt ibland trots lättare vikter men träningsvärken kommer nog som en räkning på posten. Dvs den blir man aldrig utan hur mycket man än försöker. Likväl som att sitta hemma i soffan och inte göra något har jag tränat idag tjoho!

Livet har inte varit på sin bästa sidan men jag har ju alltid en förhoppning att kunna återgå till min vanliga träningsrutin men det blir inte så lätt att åstakomma detta då de tar bort mitt favorit pass på fredagar. Tänk er själva att man först jobbar sedan tränar man och efter en dusch så städar man lägenheten och därefter har man hela helgen framför sig av att inte göra någonting förutom att sova samt ligga och dra sig på morgonen. Dit är vad jag vill komma så nu hoppas jag att jag får hjälp med detta då jag har tagit mig i kragen och bokat ett möte med en PT så vi får se vart det bär hän.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd