Träningsuppehåll

Tjaba!

Idag har jag kört ett spinningpass igen efter att ha varit sjuk i bihåleinflammation. Bara att komma tillbaka till full effekt när det gäller att jobba var jobbigt så det var därför som jag tog det lugnare på passet idag. Jag valde också att köra utan ett aktivioband allt för att inte känna mig så stressad för att komma upp till rätt pulszon. Å andra sidan kan jag ha varit i rätt pulszon i alla fall men genom att välja bort pulsbandet så kan jag bara spekulera i hur min puls var egentligen.

Summa summarum det var roligt att vara tillbaka för att träna igen. Mitt mål nu är att gå ner de kilona som jag gick upp i samband med min bihåleinflammation men så kan det gå när man i inte rör på sig utan bara äter godis och läser böcker.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd