Åderbråck i benet

Tjaba!

I dag har jag tränat igen efter att ha drabbats av först vinterkräksjukan. Därefter har jag gjort en lättare benoperation. Första passet på länge var alltså ett spinningpass och allt fungerade som det skulle med pulsen osv. Jag har lite träningsvärk eller snarare så att jag är öm i mitt operationssår. Den operationen som jag gjorde var att ta bort lite åderbråck med hjälp av skum. Låter helt enkelt konstigt men de sprutade in ett slags skum i in ena blodådran och så var det klart och jag fick gå hem. Jag har ett fint blåmärke som följer den blodådran som de behandlade och längs med denna är jag alltså öm. Jag hoppas att jag kan träna bodypump på lördag om allt går som jag vill.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd