Träning och samvetet

Tjaba!

I dag blev det ett träningpass igen i form av sextio minuter IndoorWalking med en arbetskompis. Det tog halva passet att bara komma upp i rätt puls men detta lyckades jag inte hålla någon längre stund utan jag låg lite lägre i puls än jag skulle. En annan sak som jag inte lyckades med var att använda stavarna tillräckligt väl men jag har bara mig själv att skylla på. Det jobbigaste i dag var att ta de tjugo stegen upp för trappan för att komma till min lägenhetsdörr. Dessa trappsteg var det jobbigaste som jag har gjort under hela dagen men snart kan jag gå och lägga mig med ett gott samvete eller i alla fall lite bättre samvete än om jag inte hade tränat.

I dag hade jag i alla fall ett matchande par på mina fötter när jag tränade.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd