Het på gröten

Tjaba!

Trots två dagar med motgångar har jag nu i alla fall fått lagat mitt punkterade däck. Jag har ev en som kan rädda min info på min krasade hårddisk men om detta vet jag först på måndag.

Spinningen i dag var bra med go och medryckande musik, även om mitt pulsband hade tagit en lite längre sovmorgon. Då den först inte ville reagera, men sedan var jag i kapp de övriga i klassen. Mitt pulsband visade att jag låg i rätt zon samt höll mig ofta i den gula zonen d v s runt 70-80 procent av min maxpuls, Därför anser jag att jag har tränat och inte bara deltagit idag.

En annan sak som jag kom på när jag cyklade hem från passet var att det är mycket jobbigare att cykla hemåt när dynamon till cykellampan ligger mot däcket. Extra träning! Ja visst, men jag anser att när man har tränat färdigt så kan man få ha en lättare väg hem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd