Spinnning och CXWORX

Tjaba!

Har i dag tränat lite spinning och CXWORX. Enligt Sportlife, min tränings anlägning är knuten till denna kedja, är CXWORXs ett kort och kraftfullt pass som stärker och formar din kropp, perfekt för dig som vill träna ,mage, rygg och säte och samtidigt förbättra din funktionella styrka och förebygga skador och förslitningar. Passet förbättrar din hållning och får dig att springa snabbare, lyfta tyngre och kasta längre.
Källa: Sportlife

Själva spinningen var kort men intensiv där jag under själva passet tog det lugnt pga av en Hälsporre som spökar i min högra fot. Skam den som ger sig, jag tränar på ändå fast jag skall försöka att utesluta spinningpassen i största mån. Suck, jag som tycker det är så roligt att träna just spinning men jag hoppas att jag kan hitta nya favortier genom detta.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

John Blund den lille med paraplyen, sångtexter

Games ot thrones släktträd